Το πρόγραμμα της SIP ACADEMY είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα ανάπτυξης εγκεφάλου και το μοναδικό παγκοσμίως το οποίο συνδυάζει Άβακα + Brain Gym + Speed writing.

Η μεθοδολογία μας είναι δοκιμασμένη στον χρόνο και έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές χώρες με εξαιρετικά αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Το πρόγραμμα σπουδών SIP είναι διεθνές πρότυπο και συνεχίζει να αναπτύσσεται και να τελειοποιείται σε συνεργασία με παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτικούς εμπειρογνώμονες. Το περιεχόμενο της διδακτέας ύλης και όλο το διδακτικό υλικό, οι στρατηγικές και οι τεχνικές είναι εξαιρετικά φιλικά προς τα παιδιά.

ΑΒΑΚΑΣ

Ο άβακας είναι ένα εργαλείο υπολογισμού με χάντρες και σειρές. Οι μαθητές εκπαιδεύονται να δουλεύουν με το άβακα ενώ στην συνέχεια μπορούν να τον φαντάζονται, χωρίς να τον έχουν μπροστά τους και να κάνουν τους ίδιους υπολογισμούς.

Σε αυτήν την διαδικασία νοερής αριθμητικής, οι μαθητές χρησιμοποιούν οπτικές, ακουστικές και αισθητικές εισόδους ώστε να αναλύσουν και να επιλύσουν προβλήματα.

Καθώς με την συχνή εξάσκηση στον άβακα βελτιώνεται ο συγχρονισμός μεταξύ του αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου, επιτυγχάνεται βελτίωση της οπτικής μνήμης αλλά και της ικανότητας μάθησης εν γένει.

BRAIN GYM

Το Brain Gym είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης εγκεφάλου σε συνδυασμό με κίνηση σώματος.

Οι ασκήσεις, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί από τον παγκοσμίου φήμης, Dr. Paul Dennison, ενισχύουν την ροή της επικοινωνίας μεταξύ των λειτουργικών κέντρων του εγκεφάλου, εξαλείφοντας τα διανοητικά μπλοκ και επιτυγχάνοντας συνολική ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Το Brain Gym αποτελείται από συγκεκριμένες ασκήσεις ενεργοποίησης του εγκεφάλου, βοηθώντας έτσι τους μαθητές να βελτιώσουν την ισορροπία, την εστίαση και την προσοχή τους καθώς και την στάση του σώματος. Βοηθά επίσης στην βελτίωση των δεξιοτήτων γραφής, ζωγραφικής και λεξιλογίου.


SPEED WRITING

Το Speed Writing είναι μια άλλη μορφή άσκησης που χρησιμοποιείται στο πρόγραμμα μας για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν περιφερειακή όραση ώστε να βλέπουν σε ευρύτερη γωνία.

Βοηθά στην καταγραφή πληροφοριών, αναγνωρίζοντας οπτικά και διατηρώντας την έννοια των ομάδων λέξεων και όχι μεμονωμένων λέξεων.

Με αυτόν τον τρόπο, ο νεαρός μαθητής αναπτύσσει ταχύτητα γραφής και ανάγνωσης που θεωρείται τόσο απαραίτητη για όλες τις περαιτέρω ακαδημαϊκές και προσωπικές του αναζητήσεις.